فروش عمده ایزوگام فویلدار


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ایزوگام یاغمور به علت کیفیت بالا و با تجربه چندین ساله موفق به کسب نشانه استاندارد بین المللی شده است. همچنین نمایندگی معتبر این شرکت در اردبیل دارای سابقه ۲۰ ساله میباشد که مجهز به مهندسی دقیق درباره بام/ زندگیتان را تضمین کنید. حاجی زاده ۰۹۱۴۴۵۳۸۱۸۹

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایزوگام یاغمور و آدرس izogamardabil1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 268
بازدید هفته : 326
بازدید ماه : 994
بازدید کل : 54672
تعداد مطالب : 465
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 465
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 7

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 58
:: باردید دیروز : 268
:: بازدید هفته : 326
:: بازدید ماه : 994
:: بازدید سال : 4329
:: بازدید کلی : 54672

RSS

Powered By
loxblog.Com

ایزوگام

فروش عمده ایزوگام فویلدار
سه شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 13:22 | بازدید : 392 | نوشته ‌شده به دست فرهاد حاجی زاده | ( نظرات )

فروش عمده ایزوگام فویلدار

فروش عمده ایزوگام فویلدار با قیمت بسیار مناسب جهت انواع پروژه های ساختمانی
* گزینه ای بسیار مناسب جهت پوشش کف سوله ها و …*
فروش انواع برندهای محصول عایقهای رطوبتی و مشتقات پلیمری با موارد کاربرد

و استفاده بام و پی ساختمان کف و دیوارها سرویسهای بهداشتی سدها و استخرها
ویژه مناطق معتدل گرمسیر و سردسیر

قیراصلاح شده(قیر پرایمری):

این محصول با استفاده از دانش فنی کارشناسان واحد تحقیق و توسعه جهت استفاده از باقیمانده فرایند تولید وازلین وپارافین که در فرایند تصفیه روغن های نفتی با اسید سولفوریک ایجاد می گردد و به دلیل داشتن سولفوریک اسیدها ،فلزات سنگین و آروماتیک ها دفع آن در محیط زیست موجب آلودگی می شود طراحی گردیده است طبق این باقیمانده این فرایند به کامپوندی تبدیل می شود که دارای خاصیت water proofing و plasticity می باشد که در صنایع عایق کاری کاربرد دارد .به طور کلی قیر حاوی مواد افزودنی را قیر اصلاح شده می نامند. پلیمرها مهمترین خانواده اصلاح کننده قیرمی باشند وبه منظور بهبود عملکرد وافزایش کارایی قیر به آن اضافه می شود.پلیمرها قوام قیر را افزایش داده تا دیرتر روان شوند بنابراین قیر اصلاح شده دارای مزایایی نسبت به قیر معمولی می باشد . قیر اصلاح شده احسان پلیمر متشکل از کامپوند و قیر پالایشگاه وپلیمر می باشد .کلیه تست های انجام شده مطابق با استانداردهای ASTM و استاندارد ملی ایران می باشد.

موارد مصرف :

ایزوگام ، آسفالت ، ایزولاسیون فنداسیون های ساختمانی ،پرایمر لوله های نفت وگاز به عنوان محافظت کننده -ضد آب ودرز بندی مورد استفاده قرار  می گیرد.

موارد عمده استفاده از قیر اصلاح شده :

 

1- آسفالت :قیر های اصلاح شده در آسفالت باعث سفت شدن مخلوط ومانع بروز تغییر شکلهای موضعی بزرگ در زیر چرخ های وسایل نقلیه خواهد شد.اثر قیر های اصلاح شده بر روی مشخصات فنی آسفالت ،کم نمودن وابستگی و حساسیت خواص مکانیکی مخلوط ،استقامت و ویسکوزیته نسبت به درجه حرارت است بنابراین آسفالت های مخلوط با قیر های اصلاح شده در برابر شیار دار شدن مقاومت بالاتری دارند ،همچنین خستگی آسفالت را بالا برده موجب افزایش نقطه نرمی و کاهش درجه نفوذ و در نتیجه بهبود عملکرد مخلوط آسفالتی در مناطق آب و هوای سرد می شود.

2- ایزوگام : در این نوع عایق با استفاده از قیر های پلیمری باعث افزایش چسپندگی و پایداری قیر در برابر ترک خوردن در کاهش دما وبالابردن مقاومت آن در برابر عوامل جوی مانند باران های اسیدی ، سرما ، گرما ، اثرات مضر نور خورشید می شود.


 

09144538189

 

 





:: برچسب‌ها: ایزوگام اردبیل , نصب اسان ایزوگام , ایزوگام اقساطی , ایزوگام با چک , ایزوگام با نصب رایگان , ایزوگام با قیمت مناسب , ایزوگام با تخفیف , ایزوگام با تضمین , ایزوگام اردبیل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست